torsdag 4 november 2010

Sömnlös men nöjd ändå!

Dags att sova? Javisst. Jag ska ju trots allt upp strax efter 4 för att göra mig i ordning för att bege mig till jobb. Dock så fann jag ett litet problem när jag lade mig. Jag är pigg! Jag kan inte somna, inte en chans! Efter att ha degat i en hel dag så tycker min kropp att jag har mycket mer att ge innan jag säger godnatt. Dock så är det ju lite drygt då jag måste upp snart. nåja, jag bestämde mig istället för att ligga i sängen, vila och ta det lugnt i vaket tillstånd tills det är dags att stiga upp. Kul nog så kom jag att tänka på när Neil Patrick Harris (aka Barney Stinson) sjunger "Suit up-song" i How I met your mother. Helt underbar! Jag var bara tvungen att kolla på den. Och kolla på den igen.. Och igen..

http://www.youtube.com/watch?v=J4CuHcrwXmk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar