måndag 25 juli 2011

Ångest.. Chock?

Idag mår jag så dåligt.. Idag mår jag så fruktansvärt dåligt. Det händer inte ofta men idag mår jag verkligen dåligt. Känns ungefär som en stressrelaterad chock har lagt sig över mig. Det känns overkligt på något sätt.. Det känns jättekonstigt. Jag förstår inte riktigt vad som hänt men det känns ungefär som om en propp har gått i min skalle, i mitt känslocentra. Har jag gått in i väggen? Det har jag aldrig tidigare gjort, av vad jag kan minnas (om man nu bortser från vissa tillfällen i livet som jag verkligen har blivit sårad och bedragen/besviken). Ikväll känns ungefär som de gångerna, förutom skillnaden att jag inte har varit med om något riktigt omtumlande den här gången. Dock mitt chocktillstånd är så pass bekant att jag vet att någonting inte står riktigt rätt till. Att sova ut inatt hade förmodligen gjort skillnad men då jag ska upp om 3 timmar igen så har jag svårt att tro att jag kommer må bra imorgon. Jag hoppas verkligen det för att jag tycker inte om att må såhär dåligt. Som tidigare nämnt så mår jag inte så dåligt så ofta utan tvärtom så brukar jag må ganska bra! Om inte väldigt bra. Så jag antar att det är en nödvändighet att må såhär. Dock så förstår jag inte varför den här gången. Vanligtvis brukar jag kunna finna anledningar till varför jag mår dåligt och kunna känna en viss trygghet i det. Inte den här gången. Det känns så fruktansvärt jobbigt!!

Fan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar